Державне агентство
відновлення та розвитку
інфраструктури України

» Прес-центр » новини » На переправі у Малехові влаштували балки

На переправі у Малехові влаштували балки

Швидкими темпами проводимо роботи з капітального ремонту мостового переходу на Східному під’їзді до Львова.

«Для нас вкрай важливо якнайшвидше відновити рух автомобільного транспорту через населений пункт Малехів. Тобто, ще цієї осені завершити ремонт моста. Ми розуміємо, що перекрита ділянка суттєво впливає на плани не лише місцевих жителів, а й гостей Львівщини. Особливо, час перебування в дорозі збільшується в рази. Однак, попередити небезпечні ситуації на дорогах – це наша робота. Аварійних і небезпечних споруд давно потрібно позбуватися. Для цього ще до війни працювала окрема Національна програма відновлення мостів. Враховуючи те, що через воєнні дії на території України, левова частка логістики тепер зосереджена на автотранспорт, наявність зруйнованих мостів чи вагових обмежень на них є вкрай небажаним явищем», - повідомляє Олег Береза, керівник Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Львівській області.

Станом на сьогодні виконали такі роботи:

-         демонтували конструкції аварійного мосту;

-         перевлаштували інженерні мережі;

-         встановили буронабивні палі під конструкції опор;

-         влаштували опори споруди;

-         завершили роботи з влаштування 11 балок прогонових будов.

Попереду проведемо роботи:

-         укладемо залізобетонну плиту;

-         влаштуємо тротуари;

-         забезпечимо гідроізоляцію та водовідведення;

-         устелимо шари асфальтобетонного дорожнього покриття;

-         встановимо бар’єрне та перильне огородження;

-         нанесемо горизонтальну розмітку та встановимо дорожні знаки.

Відповідно до проєкту ми розширимо споруду до 19,2 метрів і влаштуємо дві смуги в одному напрямку. Завдяки демпферній системі розподілимо зустрічні транспортні потоки. А також з обох сторін влаштуємо підходи до переправи.

Довідково: Залізобетонну переправу зведено у 1961 році. Через значне навантаження на споруду впродовж 62 років почали руйнуватися основні її елементи. На ситуацію також суттєво вплинули не з’єднані між собою дві прогонові будови. Як наслідок, у процесі руху транспорту вони зміщувалися.

Після проведення комісійного обстеження споруду визнали аварійною. Вже кілька років тут діяли обмеження вантажопідйомності.