Державне агентство
відновлення та розвитку
інфраструктури України

» Прес-центр » новини » Випробували на міцність шляхопровід на Західному обході міста Львова

Випробували на міцність шляхопровід на Західному обході міста Львова

На новозбудованому шляхопроводі через залізницю на дорозі М-10 Львів – Краковець (Західний обхід міста Львова) між населеними пунктами Зимна Вода – Рудно провели випробування. Для подальшого введення споруди в експлуатацію перевіряємо її на якість та надійність, а також відповідність сучасним ДБН.

Обстеження та оцінку технічного стану шляхопроводу за допомогою спеціального обладнання провели спільно із спеціалістами ДП “ДерждорНДІ”.

Навантаження на різних ділянках мосту створювали 4 завантажені вантажні автомобілі. Вага кожного автомобіля – 33 тонни. Вантажні автівки зупинялися у контрольних точках для проведення замірів. Після чого, ті ж завантаженні машини розганяли до певної швидкості і знову проводили відповідні заміри. Прикріпленні до споруди датчики фіксували, як міст реагує на статичне та динамічне навантаження.

До проведення ремонтно-будівельних робіт шляхопровід перебував у V (непрацездатному) експлуатаційному стані, тому реконструкція споруди була вкрай необхідною.

«Реконструкція шляхопроводу через залізницю - це перший крок для покращення транспортної ситуації на автомобільній дорозі Західний обхід міста Львова. Адже кількість транспортних засобів щоразу зростає, а ширина доріг не змінюється. Таке співвідношення викликає гостру необхідність розширяти автомобільні шляхи. Чи не кожний львів’янин стояв у заторі на кільцевій дорозі Львова, тому про проблему низької пропускної здатності цієї дороги відомо усім. Ситуацію також ускладнює вантажний транспорт, який складає третину транспортного потоку і суттєво впливає на швидкість та безпеку руху», - інформує керівник Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Львівській області Олег Береза.

В процесі реконструкції першої частини шляхопроводу ми влаштували нові опори та змонтували 27 залізобетонних балок в трьох прогонах моста. Влаштували балки та накладну плиту, тротуар, перильне та бар’єрне огородження. Устелили новий дорожній одяг. Забезпечили водовідведення, гідроізоляцію та освітлення шляхопроводу. Влаштували конуса по правій стороні та підпірну стінку. В подальшому при сприятливих погодних умовах плануємо захист бетонних конструкцій.

Довжина новозбудованого шляхопроводу сягає 75,8 м. Також влаштовано  підходи до споруди загальною довжиною 617 м.

Наразі реконструюємо іншу частину шляхопроводу, яка також матиме дві смуги для руху автомобільного транспорту. Станом на зараз вже провели роботи з демонтажу існуючого шляхопроводу та підходів до нього. Після цього будуть розпочаті роботи з будівництва нової споруди. Зокрема,  влаштування буронабивних паль, ростверків, колон насадок, балок та накладної плити.

Після завершення будівництва шляхопроводу у повному обсязі автівки рухатимуться по двох смугах в кожному напрямку.