Механізм розгляду пропозицій і скарг щодо проєкту ремонту дороги М-09 на ділянці Львів – Рава-Руська
Служба відновлення та розвитку інфраструктури Львівської області розробила та запровадила механізм подання та розгляду скарг та пропозицій зацікавлених осіб. На сьогодні є кілька варіантів для зацікавлених осіб, щоб надіслати скаргу чи пропозицію:
- через Єдиний контактний центр Державного агентства відновлення: +38 067 400 60 80
- через електронну адресу: info_lviv@ukravtodor.gov.ua;
- на поштову адресу 79053 м. Львів вул. В.Великого, 54;
- за контактним телефоном відділу інформаційного забезпечення та зв'язків з громадськістю (032) 263-20-33
- через окрему електронну форму:
Отримані скарги, звернення чи пропозиції, щодня переглядає відповідальна особа, а саме начальник відділу інформаційного забезпечення та зв'язків з громадськістю та після резолюції керівника надсилає до відповідного відділу установи. Звернення та скарги вирішуються у строк, визначений Законом України «Про звернення громадян». https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/393/96-%D0%B2%D1%80#Text
Усі скарги, отримані протягом року, записуються у журнал реєстрації скарг та звернень.